DUO Upon the wind

aug 22 2021

Zomerconcert Duo Upon the wind

Op zondag 22 augustus 2021 verzorgt het Duo Upon the wind, bestaande uit Sabine d’Hont (blokfluit) en Remco Jacobs (zang en barokgitaar) het zomerconcert in de Oude Kerk.
Een concert met Engelse renaissance- en barokmuziek van o.a. Dowland, Holborne en Purcell en muziek van Remco Jacobs. Instrumentale muziek: snelle opzwepende dansen en mooie langzame melodieën met daarbij enkele oude en nieuwe songs. Zo hoort u een mooi ingetogen liefdeslied van Dowland uit de 16e eeuw en songs van Remco. Sabine zoekt bij elk stuk een passend instrument en speelt op 9 verschillende blokfluiten. Een programma met veel afwisseling en aansprekende muziek.
Bekijk het programma
Bekijk de Cv’s van Duo Upon the wind

Wilt u dit concert bijwonen? Reserveer dan vooraf via dok-concerten@famsolleveld.nl
Entree: 10 Euro p.p.