Shalosh Trio

jul 10 2022

Opening expositie Wim Zwijsen en zomerconcert Shalosh Trio

De officiële opening van de Zomeropenstelling en de expositie van Wim Zwijsen in de Oude Kerk vindt plaats op zondagmiddag 10 juli 2022 om 14.30 uur. De bijzondere expositie heeft de naam “De kunst van bouwen: daar word je vrolijk van…!” meegekregen. Wim Zwijsen heeft vooral belangstelling voor techniek. Zijn technische achtergrond ( werktuigbouwkunde / verwarmingstechniek) is daar oorzaak van. Hij werkte jarenlang als technisch tekenaar bij de GTI. Daarna stapte hij over naar het onderwijs in het vak tekenen en handvaardigheid. Momenteel is hij galeriehouder en kunstenaar.

Aansluitend op de feestelijke opening kunt u vanaf 15.30 uur genieten van het openingsconcert. Het Shalosh Trio, dat bestaat uit pianist Guillermo Quintero Rojas, violiste Roos van Well en celliste Saskia Le Poole, verzorgt deze middag het eerste zomerconcert uit een serie van 6 concerten. Sinds 2008 vormen zij een pianotrio en hebben zij al vele concerten verzorgd op allerlei soorten podia. Hun interactie met het publiek maakt de optredens van het Shalosh Trio altijd aangenaam. Hun repertoire varieert van (licht) klassieke muziek tot volksmuziek en tango’s.
Programma 10 juli
Informatie Shalosh Trio

Voor zowel de tentoonstelling als het openingsconcert is de entree vrij. Bij de uitgang is er wel een collecte ter bestrijding van de kosten. Voor de overige concerten in deze zomerserie is de entree € 10 p/p

De zomeropenstelling van de Oude Kerk is van 9 juli t/m 20 augustus 2022
Openingstijden: dinsdag t/m zaterdag van 14.00 – 16.00 uur
Toegang vrij, behalve tijdens de zomerconcerten op zondagmiddag vanaf 15.30 uur
Op maandagen is de kerk gesloten.
U vindt alle activiteiten tijdens de Zomeropenstelling in de kalender.