Ensemble Rossignol 2021

jul 18 2021

Zomerconcert door Ensemble Rossignol

Op zondag 18 juli 2021 verzorgt het Ensemble Rossignol, bestaande uit Alice Gort- Switynk (sopraan, blokfluit) en Elly van Munster (chitarrone, romantische gitaar), het eerste zomerconcert in de Oude Kerk. Dit concert is de muzikale bijdrage aan de opening van de Zomertentoonstelling in de Oude Kerk, een expositie van werken van Peter van Oostzaanen. Om deze reden is de aanvangstijd, in tegenstelling tot alle andere zomerconcerten, 15.00 uur (i.p.v. 15.30 uur).
Ensemble Rossignol speelt hun programma Vrouw, Van verliefd tot ontroostbaar in Barok en vroeg-Romantiek. Verwondering, geeft verstilling. Verliefd, maakt je van binnen vrolijk. Verdriet, doet je klagen. Het roepen en nog niet vinden, verscheurt je hart. Vrouwelijke emoties, uitgedrukt in muziek.

Bekijk het Programma 18 juli 2021
Bekijk de teksten van ‘Vrouw
CV Ensemble Rossignol
Foto: Wim Gort

Meer informatie over Ensemble Rossignol:
Alice Gort-Switynk klassiek zang (sopraan) en blokfluiten: https://alicegortswitynk.blogspot.com
Elly van Munster chitarrone en romantisch gitaar: ellyvanmunster@planet.nl

Wilt u dit concert bijwonen? Reserveer dan vooraf via dok-concerten@famsolleveld.nl
De toegang deze middag is vrij; wel kunt u na afloop van het concert een vrijwillige bijdrage geven, om ook in de toekomst het organiseren van concerten mogelijk te maken.