Organist Simon Stelling

aug 09 2020

Entree € 10,00

Zomer orgelconcert Simon Stelling

Op 9 augustus laat Simon Stelling het historische orgel Van Gruisen-Van Oeckelen orgel in De Oude Kerk klinken. Simon Stelling is als vaste organist verbonden aan het Steinmeyer-orgel van de Adventskerk te Alphen aan den Rijn. Hij is ook stadsorganist van Alphen aan den Rijn en tevens werkzaam als dirigent en pedagoog. CV Simon Stelling

Dit jaar is het 250 jaar geleden dat Ludwig van Beethoven geboren werd. In het programma van deze middag sluit Simon Stelling aan bij de vele uitvoeringen van Beethovens muziek dit jaar. Daarnaast laat hij ook muziek van J.S. Bach, J.C. Bach, L. Vierne en J. Rheinberger horen.

Bij dit concert mag een beperkt aantal bezoekers worden toegelaten. Aanmelding voor het bijwonen van dit concert dient u vooraf per mail te doen via dok-concerten@famsolleveld.nl Hierbij geldt dat de verzoeken op tijd van binnenkomst worden gehonoreerd. Per aanmelding kunt u maximaal 2 personen aanmelden. Wordt uw verzoek gehonoreerd, dan ontvangt u een bevestigingsmail dat als toegangsbewijs geldt voor het concert. De toegangsprijs kunt u voldoen bij de ingang van de kerk (via pinbetaling of gepast contant).

www.simonstelling.nl
Foto: Alexander Schippers