jun 23 2019

Entree € 10,00 (kaarten bij de ingang van de kerk)

Orgelconcert Hayo Boerema

Op zondag 23 juni zal Hayo Boerema, organist van de Laurenskerk in Rotterdam, het Van Gruisen-Van Oeckelen orgel in de Oude Kerk bespelen. Liefhebbers van orgelmuziek zullen genieten van werken van Jean Langlais, Naji Hakim, Anton van der Horst en Louis Vierne. Ook zal Hayo Boerema een Improvisatie ten gehore brengen. Het belooft een verrassend muzikaal uur te worden.

Hayo Boerema studeerde aan het Koninklijk Conservatorium, volgde o.a. improvisatielessen bij Jos van der Kooy en in Parijs bij Naji Hakim. Tijdens diverse concoursen en festivals heeft hij vele prijzen gewonnen, zowel in Nederland als in het buitenland. Regelmatig werkt hij mee aan radio-opnamen, zowel als solist als in samenwerking met diverse koren. Sinds 2010 is hij docent improvisatie aan Codarts Hogeschool voor muziek.
www.hayoboerema.com