Saartje Schrage met haar viola da gamba

jul 21 2019

Concert Saartje Schrage en Punto Bawono

Op zondag 21 juli 2019 wordt de officiële opening van de zomeropenstelling 2019 en expositie van Rein Pol in de Oude Kerk muzikaal omlijst door Saartje Schrage en Punto Bawono. Zij zorgen samen voor een prachtig concert, waarbij stukken van Roland de Lassus, Dario Castello, Girolamo Frescobaldi en Arcangelo Corelli ten gehore worden gebracht. Een feestelijke start van de serie concerten tijdens de zomeropenstelling, waarbij de klanken van de blokfluit, de viola da gamba, de theorbe en de barokgitaar zullen klinken in de kerkruimte.

Cv’s Saartje Schrage en Punto Bawono

N.B. Komt u op tijd. De opening van de tentoonstelling begint om 15.00 uur. Aansluitend zal het concert plaatsvinden. Het is niet mogelijk om later binnen te komen.